Pakiet sklep ++ 

Click to get Flash Player
Get Adobe Flash player

or try to enable JavaScript and reload the page

Pakiet sklep ++PAKIET SKLEP ++ to gwarancja bezpieczeństwa przechowywanych przez Państwo danych klientów. To ciągłe monitorowanie wrażliwości systemu i jego niezawodności.

Pakiet ten pozwoli na własnoręczne zarządzanie sklepem, jego produktami, klientami i płatnościami.

Funkcjonalność PAKIETU SKLEP ++

  • indywidualny projekt graficzny (oparty na licencjonowanych fotografiach)
  • jedna wersja językowa, a w tym:
    • nieograniczona liczba produktów
    • formularz kontaktowy
    • ikona w pasku adresu przeglądarki (tzw. "favicon")
    • gwarancja jednolitego wyglądu w przeglądarkach
  • baza danych bez ograniczenia pojemności
  • do 5 kont e-mail
  • dynamiczna galeria w technologii AJAX - wyświetlanie miniatur zdjęć, które powiększają się po kliknięciu
  • wprowadzenie na stronę przekazanych treści - do 10 produktów
  • instalacja statystyk monitorujących odwiedziny
  • rejestracja i konfiguracja Hostingu (serwer + domena + poczta)
  • instalacja strony www na serwerze Klienta
  • rejestracja w specjalistycznych narzędziach Google
  • elektroniczne dostarczenie kopii projektu
  • Ważniejsze funkcje po stronie Klienta to m. in.:
    • kody rabatowe
    • program punktowy
    • filtracja produktów po cechach
    • rabaty uzależnione od wartości zakupu
    • rabaty przyznawane indywidualne dla stałych Klientów
    • rabaty lub prowizje dla wybranych form płatności, kategorii i/lub producenta
    • kanał RSS
    • przyjazne linki
    • możliwość prezentacji kategorii w formie graficznej
    • możliwość zmiany prezentacji listy produktów (3 rodzaje)
    • powiązania produktów
    • powiązane produkty "klienci kupili również"
    • możliwość oceniania i komentowania produktów (komentarze zatwierdzane przez administratora)
    • prezentacja najtańszych kosztów wysyłki dla danego produktu
    • moduł przechowalni
    • podpowiedzi w szukaniu oraz wsparcie dla błędnie podanych fraz
    • precyzyjnie określona cena zamówionego produktu wraz z ceną wysyłki
    • możliwość określenia wartości dla darmowych przesyłek dla wybranej formy wysyłki
    • zintegrowane płatności online
    • prezentacja produktu w wielu kategoriach
    • rozbudowana wyszukiwarka, sortowanie produktów wg cen, nazw czy producentów
    • lista najchętniej kupowanych produktów
    • obserwacja stanu realizacji zamówienia
    • powiadomienie Klientów na każdym etapie realizacji zamówienia poprzez e-mail oraz/lub SMS
    • opakowania ozdobne
    • produkty powiązane w koszyku
  • Ważniejsze funkcje po stronie Administratora sklepu to m. in.:
    • pełna obsługa cech produktów wraz ze stanami magazynowymi (zróżnicowanie cen, wag oraz zdjęć)
    • w pełni zautomatyzowany proces edycji zamówień (uwzględniający zmiany magazynowe)
    • możliwość składania zamówień przez administratora (nowe/istniejące konto + kontrola magazynu)
    • faktury VAT wraz z notami o korektami
    • oprogramowanie zaprojektowane jest zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Finansów
    • szeroko rozbudowana dwustronna integracja z serwisem Allegro
    • automatyczna wysyłka dzięki integracjom z firmami: inPost (Paczkomaty 24/7) oraz DHL (indywidualnie z DHL oraz bez umowy, przez serwis KurJerzy.pl), UPS (bez umowy, przez serwis KurJerzy.pl)
    • możliwość automatycznej zmiany statusu zamówienia po odnotowanej opłacie przez płatności on-line
    • możliwość tworzenia formularzy kontaktowych
    • w pełni zautomatyzowany proces powiadomień Klientów/administratora poprzez SMS oraz/lub e-mail
    • w pełni edytowalne szablony wiadomości e-mail
    • pełna obsługa stanów magazynowych (możliwość zmiany statusu produktu lub jego wyłączenie)
    • dowolne jednostki produktów, np. szt., kpl., mb, m2 - (+ wartości zmiennoprzecinkowe)
    • możliwość dodawania kont administracyjnych z indywidualnymi uprawnieniami dostępu
    • pełny import/eksport produktów poprzez plik CSV
    • system statystyk sprzedaży
    • system banerów reklamowych
    • zautomatyzowana integracja z ponad 20 porównywarkami cenowymi. Między innymi: okazje.info, ceneo, nokaut, skąpiec
  • CZAS REALIZACJI: do 4 tygodni
  • OPŁATA: Jednorazowa (bez abonamentów) - 4000 zł netto

GRATIS INTEGRACJA Z DOWOLNYM SERWISEM PLATNOŚCI ON-LINE DOSTĘPNYM NA POLSKIM RYNKU

Opcjonalne funkcje dostępne za dopłatą:

  • zwiększenie liczby podstron
  • zaprojektowanie logo w formacie illustratora - dowolna skalowalność i zastosowanie: w druku, reklamie, bilboardach
  • animowany top w technologii flash
  • możliwość wprowadzenia wersji językowych (angielski lub/i niemiecki)
  • możliwość integracji z Subiektem
  • możliwość administrowania sklepem w rozliczeniu godzinowych: 30h/600zł netto